Vrácení a reklamace
Vrácení zboží

Nepadnoucí velikost, nevhodný dárek či špatná barva?


Reklamace

1) Spojte se s námi, a to buď na e-mailu fanshop@hc-slavia.cz nebo telefonicky.
2) Zašlete nebo přineste nám zboží přímo do našeho Fanshopu.
3) Přidejte, prosím, průvodní dopis (číslo objednávky, kontaktní údaje, popis nedostatků).
4) Po obdržení zásilky posoudíme vadu/nedostatek reklamovaného produktu a budeme vás zpětně informovat.
Reklamace bude vyřízena během 30 dní, v jejím průběhu se můžete kdykoliv informovat o jejím stavu.
Jaké mohou být výsledky reklamace?

1) Reklamace bude uznána dodavatelem
- obdržíte nový produkt, případně poukaz na nákup jiného produktu,
- máte nárok na vrácení peněz.

2) Reklamace nebude uznána dodavatelem
- na základě analýzy došlo k vyhodnocení, že problém nenastal špatnou kvalitou nebo zpracováním výrobku, ale jeho nesprávným používáním,
- nemáte nárok na nový produkt a zaslaný výrobek Vám bude vrácen.
V případě opakované reklamace (3x) vzniká nárok na vrácení peněz.
Více informací a kompletní znění obchodních podmínek najdete zde.

Adresa pro vrácení nebo reklamaci:Oficiální fanshop HC Slavia Praha Zimní stadion EDEN |